آیین تکریم حجت الاسلام علی مظفری و معارفه حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان قم برگزار شد.

 مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان امروز با حضور معاون اول قوه قضائیه برگزار شد.

در این مراسم از خدمات ۵ سال حجت الاسلام علی مظفری قدردانی و حجت الاسلام سید کاظم موسوی به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان معرفی شد. 

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم بر ضرورت کاهش اطاله دادرسی در محاکم قضائی تاکید کرد و گفت: ساز و کار رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضائی باید به گونه‌ای باشد که سرعت و دقت در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری تاکید کرد: مسئولان قضائی در بررسی و رسیدگی به پرونده ها، باید خودشان را در جایگاه مردم قرار دهند و با در نظر گرفتن احترام، عدالت و حق الناس به مردم خدمت کنند.

وی حل اختلافات با کمک معتمدین را کاری ارزشمند دانست و گفت: این اقدام دارای ثواب و قابل گسترش است.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه هم گفت: تمام دغدغه مسئولان نظام قضایی این است که با بهره گیری از تجارب و توانمندی افراد متخصص و با تقوا خدمات شایانی به عموم مردم داشته باشیم.

سیدمحمد آقامیری استانداری قم نیز در این مراسم، اقتدار امروز دستگاه قضا را تحقق بخش اهداف عالی نظام دانست.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان نیز با ارائه برنامه‌های خود گفت: با حفظ استقلال دستگاه قضایی، نهایت همکاری و هماهنگی را با دیگر دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خواهیم داشت.

وی تکریم قضات و توجه ویژه به عفاف و حجاب را نیز از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های خود در استان قم برشمرد و گفت: در این راه از نظر علما بیشترین استفاده را خواهیم کرد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی پیش از این به مدت ۵ سال ریاست کل دادگستری استان فارس را بر عهده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار