بخشدار مرکزی شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به اینکه جاده‌های مواصلاتی منطقه موگویی با شروع فصل سرما مسدود می‌شود، آرد و سوخت این منطقه هم‌اکنون تامین شده است.

علی‌مومن نجفی اظهار داشت: هرساله با ضروع فصل سرما و اولین بارش‌ برف در شهرستان کوهرنگ، جاده‌های مواصلاتی منطقه موگویی مسدود می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این انسدار جاده‌های مواصلاتی چند ماه به طول می‌انجامد تا بازگشایی شود، افزود: با توجه به این مشکلات، تامین آرد و سوخت مردم منطقه موگویی در دستور کار قرار دارد، به همین منظور آرد و سوخت منطقه تامین و توزیع شد.

نجفی مطرح کرد: به این منظور بیش از ۷ هزار کیسه آرد در روستا‌های منطقه موگویی توزیع شد، همچنین سهمیه سوخت نفت نفسید ساکنین منطقه به مقدار کافی و نیاز توزیع و تامین شده است.

وی گفت: اگر خانوار‌هایی هنوز موفق به اخذ سهمیه آدر و سوخت خود نشدند در اسرع وقت لازم است به دهیاری و یا عاملین توزیع روستای خود مراجعه کنند.

نجفی ادامه داد: مسیر ارتباطی دهستان موگویی با ۱۵ روستا و حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت، با شهر چلگرد گردنه عسل‌کشان است که هرساله با شروع اولین بارش برف به مدت ۵ تا ۷ ماه مسدود می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار