آقامیری گفت: شهر مقدس قم از بافت‌های فرسوده شهری و ساختمان‌های قدیمی برخوردار است و مسوولان باید در احیا آنها برنامه ریزی و تصمیماتی اتخاذ کند.

سیدمحمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری ۱۴۸ پروژه شهری قم که در سالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد، گفت: شهر مقدس قم به واسطه موقعیت ممتاز خود به لحاظ علمی و ظرفیت‌های بسیاری زیادی بایستی برنامه‌های جدی در راستای بهبود آن تنظیم و تدوین شود.

استاندار قم بیان کرد: دشمن امروز اذهان مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، بنابراین بایستی اقدامات فرهنگی و برنامه‌هایی ویژه نسل جوان در شهر قم طراحی و اجرا شود.

آقا میری عنوان کرد: از روحیه و ظرفیت‌های جوانان بایستی در امر مدیریت مسائل شهری و چه بسا کشوری بهره‌هایی برده شود، چراکه آنان آینده داران این کشور هستند.

استاندار قم با اشاره به کمبود ۳۳۰ هزار متر مربعی فضای آموزشی در استان قم تصریح کرد: کمبود چنین فضا‌هایی در استان قم باید مورد توجه متولیان مدیریت شهری قرار گیرد و آنان بایستی همت خود را در خصوص مسئولیت اجتماعی نسبت به ارائه خدمات مضاعف کنند.

آقامیری اضافه کرد: شهر مقدس قم از بافت‌های فرسوده شهری و ساختمان‌های قدیمی برخوردار است و مسئولان باید در احیا آنها تصمیماتی اتخاذ کند.

استاندار قم  بیان کرد: استان قم به لحاظ محور‌های مواصلاتی در مسیر ۱۷ استان کشور قرار دارد و این موضوع حائز نکاتی است که باید مورد توجه بیشتری باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار