فرمانده انتظامی شهرستان قشم با اشاره به وقوع نزاع بین دو طایفه در روستای هلر قشم برسر مشاجره از شناسایی و دستگیری ۸ نفر از عوامل دخیل در این درگیری خبر داد.

سرهنگ علی اکبر مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: در پى اعلام مرکز فوریت هاى پلیسی ۱۱۰ مبنى بر وقوع نزاع و درگیرى دسته جمعى منجر به اخلال در نظم و آسایش عمومى و راهبندان روبروى سالن ورزشی روستاى هلر، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران مشاهده گردید عده‌ای در محل تجمع کرده و به وسیله سنگ پرانى و فحاشى با همدیگر درگیر می‌باشند، افزود: در بررسى اولیه مشخص شد شروع درگیرى بین راننده خودرو با راکب یکدستگاه موتورسیکلت بوده است که منجر به مشاجره لفظی بین این دونفر گردیده که در ادامه افرادى به طرفدارى طرفین در محل تجمع کرده که باعث تشدید نزاع و درگیری شده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله نیرو‌های کمکی به محل اعزام و خوشبختانه این درگیری با مدیریت خوب عوامل انتظامی به سرعت خاتمه یافته و از تشدید تبعات آن پیشگیری گردید، گفت: در پی این درگیری سه دستگاه موتورسیکلت طعمه حریق شده و خودروهاى پارک شده نیز بصورت سطحی دچار تخریب و خسارت شده است.

فرمانده انتظامی قشم با بیان اینکه با حضور پلیس و همکاری فعالانه و مؤثر بزرگان، ریش سفیدان و علمای روستا این درگیری بصورت کامل پایان یافت و در ادامه با اشرافیت اطلاعاتی مأموران ۸ نفر از عوامل دخیل در این درگیری در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند که متهمان در مواجهه با یگدیگر ضمن اقرار به اشتباه خود با یکدیگر مصالحه نمودند که در این راستا پرونده تکمیل و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مرادی با بیان این که پرخاشگری برخی رانندگان به یکی از عوامل استرس زای زندگی روزمره تبدیل شده که با کوچک‌ترین تلنگری مانند یک تصادف ساده می‌تواند به یک نزاع خونین خیابانی تبدیل شود، افزود: در این میان، مدیریت خشم در رانندگی می‌تواند از بروز بسیاری از اتفاقات ناگوار و غبر قابل پیش بینی جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.