سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع یک هزار و ۷۴۰ تن کالا‌های اساسی در آذربایجان شرقی با هدف تنظیم بازار خبر داد.

شهرام شفیعی گفت: در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها یک هزار و ۷۴۰ تن کالا‌های اساسی شامل برنج هندی و شکر سفید در استان در حال توزیع است.

وی افزود: در این مرحله ۲۲۰ تن برنج هندی با قیمت عمده فروشی ۳۳ هزار تومان و قیمت خرده فروشی ۳۵ هزار تومان و یک هزار و ۵۲۰ تن شکر با قیمت عمده فروشی ۳۵ هزار به اضافه ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده و قیمت خرده فروشی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اضافه کرد: ۸۷۰ تن از این کالا‌های اساسی در شهرستان‌های آذربایجان شرقی و ۸۷۰ تن نیز در تبریز در حال توزیع است.

شفیعی با بیان اینکه مباشرین تا ۳ آبان ماه فرصت دارند اقدامات لازم در خصوص دریافت سهمیه را انجام دهند، ادامه داد: پس از مهلت تعیین شده سهمیه مذکور به سایر شهرستان‌های متقاضی استان اختصاص خواهد یافت. همچنین ضروری است تا مباشرین نسبت به ثبت حواله در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: توزیع در سطح تبریز از طریق شرکت‌های تعاونی مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاه‌های زنجیره ای، کاسبان و فروشگاه‌های تحت پوشش سازمان بسیج و اصناف و بازاریان سپاه عاشورا با معرفی معاونت توسعه بازرگانی سازمان انجام خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار