سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان از اجرای طرح جمع‌آوری آلاچیق‌ها و دکه‌های دستفروشی بدون مجوز در محور‌های قم- راهجرد و سلفچگان- دلیجان خبر داد.

حامد قنبری ، از اجرای طرح رفع تجاوز از حرایم جاده‌ای بخش سلفچگان خبر داد و گفت: بیشتر محور‌های برونشهری بخش سلفچگان ترانزیتی و از کریدور‌های مهم جاده‌ای درسطح راه‌های کشور است.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان با یادآوری این نکته که هر گونه تصرف و تجاوز به حرایم راه ضمن خدشه به مرا و منظر جاده ای، سبب اختلال درترافیک مسیر می‌شود، افزود: استقرار ناهمگون، غیرمتعارف و ناایمن آلاچیق‌ها و دکه‌های دستفروشی فاقد مجوز درحاشیه راه‌ها تاکنون سبب وارد آمدن خسارات گاه جبران‌ناپذیری به کاربران گرامی و اختلال در ترافیک جاده‌ای شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان گفت: پیامد‌های اجتماعی استقرار اماکن بدون مجوز در حریم راه‌ها از سویی و عاملیت در وقوع حوادث جاده‌ای بویژه درمحل پارکینگ‌های اضطراری، از سویی دیگر ضرورت برخورد با ناهنجاری‌هایی از این دست را دو چندان کرده است.

 قنبری تعداد عوامل اجرایی دخیل در انجام طرح را بیش از ۲۰ نفر عنوان کرد و افزود: همچنین ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک این اداره برای اجرای طرح مورد استفاده قرار گرفتند.

سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلفچگان به تمهیدات صورت گرفته برای اجرای طرح رفع تجاوز از حرایم جاده‌ای بخش سلفچگان پرداخت و تصریح کرد: پس از بازدید‌های میدانی مستمر و تذکر‌های شفاهی و کتبی به دستفروشان بدون مجوز، حسب دستور مقام محترم قضایی برای رفع تجاوز از حرایم راه، عوامل اجرایی اداره متبوع با همراهی ضابط قضایی (عوامل انتظامی)، نسبت به جمع آوری آلاچیق‌ها و دکه‌های دستفروشی بدون مجوز در حاشیه بزرگراه‌های قم- راهجرد و سلفچگان –دلیجان اقدام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان بیان کرد: راه، ابنیه فنی و حریم آن در زمره سرمایه‌های ملی و صیانت از آنها ضمن حفظ سرمایه ها، نقش تعیین کننده در تامین ایمنی جاده‌ای دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
کمی به فکر جاده ها بخصوص محلات باشید
آخرین اخبار