رسانه‌های صهیونیستی از سقوط یک پهپاد صهیونیستی در شهرک‌های شمالی اراضی اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی تائید کردند یک پهپاد ارتش رژیم تروریستی اسرائیل در یکی از شهرک‌های شمالی این رژیم سقوط کرد.

براساس گزارش المیادین، همزمان با این خبر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بر اثر تیراندازی به نظامیان صهیونیستی در اشدود عامل تیراندازی به شهادت رسید. یک صهیونیست کشته و صهیونیست دیگری زخمی شده است.

شب گذشته نیز آژیر هشدار در بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین‌های اشغالی از تل‌آویو در مرکز گرفته تا نتانیا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله حزب‌الله لبنان به مرکز سرزمین‌های اشغالی با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز از حمله موشکی به تل آویو از سمت لبنان اذعان کرد.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «دفنا لیال» با اشاره به واژگان به کار برده شده از سوی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص مقابله با موشک‌های حزب‌الله نوشت: سخنگوی ارتش می‌گوید که تلاش‌هایی برای سرنگونی موشک‌ها صورت گرفته است، اما از واژه سرنگونی فوری استفاده نمی‌کند.

شایان ذکر است که حزب الله شامگاه یکشنبه پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا را هدف حملات پهپاد‌های انفجاری خود قرار داد که بنا به اذعان صهیونیست‌ها، در جریان آن ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار