فیلم سینمایی «آسیاب» با گویندگی ۷ نفر از گویندگان گفتارفیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی «آسیاب» در گونه درام، رازآمیز، علمی تخیلی و هیجانی  محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی زهره شکوفنده و صدابردار آن مهدی پاینده است. دانیال الیاسی، حسین سرآبادانی، شایان شامبیاتی، پریا شفیعیان، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره شخصی به نام جو است که در یک کارخانه عجیب به نام The Mill  استخدام می‌شود. او متوجه می‌شود کارخانه یک آزمایشگاه مخفی و در حال آزمایش روی کارگران است. جو به طرز مرموزی در یک زندان در فضای باز گرفتار می‌شود و مجبور است برای زنده ماندن و گرفتن پاداش آسیاب بزرگی که وسط سلول است را به تعدادی که از طریق ویدئو وال به او گفته می‌شود بچرخاند تا جایزه و غذا دریافت کند. زندگی الکترونیکی او همین طور ادامه داشت تا این که خودش را خارج از سلول دید و با رئیس شرکت صحبت کرد که او را به اتاقی با درجه بالاتر هدایت کرد و ...

«آسیاب» یک فیلم مهیج جذاب و هوشمندانه است که علاوه بر ایجاد تعلیق و هیجان در عین حال نیم نگاهی نیز به مسائل و موضوعات اجتماعی دارد و می‌خواهد مخاطب را به فکر نیز وادارد.

شبکه‌ی نمایش، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار