طبق بررسی‌های به عمل آمده تنها ساعاتى پس از پخش قسمت‌هاى جدید برنامه «نوآ» از شبکه نسیم، آمار بازدید برنامه در درگاه‌های اینترنتى قابل توجه بوده است.

طبق بررسی‌های به عمل آمده تنها ساعاتى پس از پخش قسمت‌هاى جدید برنامه «نوآ» از شبکه نسیم، آمار بازدید و تماشاى آنلاین برنامه در درگاه‌های اینترنتى همچون تلوبیون، آرشیو شبکه نسیم و شبکه اینترنتی سپهر قابل توجه بوده است.

مجموع آمار مخاطبان «نوآ» در تلوبیون تاکنون که تنها ۶ قسمت از پخش آن گذشته به مرز هزاران نفر رسیده است.

«نوآ» این برنامه نوظهور همچنین در صفحات مجازی اینستاگرام نیز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و شرکت کنندگان و همچنین دوستداران این برنامه جذاب اقدام به بازنشر استوری و پست‌های آن نموده اند و بازخورد‌های قابل توجهی نسبت به برنامه ارائه شده است.

«نوآ» در دسته مسابقات تلویزیونى قرار می‌گیرد که با ایده اى جدید و نوآورانه کمک به دیده شدن بانوان هنرمندى می‌کند که در حرفه طراحى دوخت و لباس سال‌ها فعالیت کرده اند.

 این مسابقه با امید به ایجاد باورمندى نسبت به صنعت تولید پوشاک و توجه به فرهنگ غنى ایرانى در قومیت‌های مختلف تهیه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.