معاون منابع انسانی و امور پیشتیبانی اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت: کمبود نیروی انسانی و تداوم نیاز به نیرو در سال های بعد به عنوان یک چالش این اداره کل را رنج می دهد.

محمدرضا بخشایی گفت: هم اکنون برای اداره کل استاندارد خراسان رضوی ۱۳۱ پست سازمانی تعریف شده که فقط ۵۹ نفر در این پست ها مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه برخی اداره ها که داری چهار یا پنج پست سازمانی هستند تنها با رییس اداره فعالیت می کنند و در صورت بازنشسته شدن آن رییس در عمل اداره یاد شده بدون نیرو خواهد ماند.

معاون منابع انسانی و امور پیشتیبانی اداره کل استاندارد خراسان رضوی گفت: از آنجایی که نیروی انسانی در سال های گذشته تامین نشده است برای پیشبرد امور اداری به عقد قرارداد برای تامین نیرو نیازمندیم و از آنجایی که منابع مالی نیز برای قراردادهای جدید تامین نمی شود با چالش مضاعفی مواجه می شویم.

بخشایی افزود: عدم تامین نیروی سازمانی در اداره کل هرچند هم اکنون به یک مشکل تبدیل شده است اما با تداوم آن و بازنشسته شدن نیروهای قدیمی به چالش این اداره کل در اجرای امور محوله تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در میان اداره‌های کل خراسان رضوی، استاندارد جز سه اداره کلی است که کمترین بودجه جاری را دریافت می کند و همین مساله نیز فعالیت استاندارد خراسان رضوی را با مشکل مواجه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.