استاندار مرکزی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد حاج اسماعیل روشن را تسلیت گفت.

دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی و رئیس ستاد کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد حاج اسماعیل روشن را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

خبر آسمانی شدن یادگار هشت سال دفاع مقدس، اسوه صبر و ایثار، جانباز سرافراز و اَخ‌الشهید "حاج اسماعیل روشن" پس از قریب ۴۰ سال استقامت و تحمل مشقت و آلام در مسیر پُرافتخار جانبازی، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

این شهید عزیز که با روحیه انقلابی همواره در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوشا، الگوی ساده‌زیستی و اخلاص و در هنگام حیات نیز شهیدی زنده بود در نهایت با وصلی عاشقانه به دیدار معبود شتافت و در این راه مقدس نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودان ساخت.

امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گران‌قدر شهدا کوشیدند؛ جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پُرتمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده معزز این شهید والامقام به‌ویژه همسر مکرمه ایشان که زینب‌وار التیام‌بخش آلام این جانباز عزیز بود، مردم شهیدپرور استان مرکزی و شهر اراک؛ از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.