جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شرارت و تیراندازی که منجر به تخریب و رعب وحشت درسطح محلات این شهرستان شده بود خبرداد.

سرهنگ  علیرضا دلیری جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت؛ در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند فقره تیراندازی منجر به تخریب و رعب وحشت درسطح محلات شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود؛ ماموران انتظامی با انجام کار‌های تخصصی و اطلاعاتی عامل اصلی این تیراندازی و شرارت‌ها را شناسایی و موفق شدند وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در یکی از محلات زابل دستگیر کنند.

سرهنگ دلیری با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه شرارت در سطح شهرستان بود افزود؛ متهم در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست؛ جوانان خود را از عواقب سخت حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم آگاه سازند و در صورت وجود اختلاف با دیگران اختلاف موجود را تنها از طرق قانونی بر طرف کنند و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری نمایند.

برچسب ها: فراجا ، رعب و وحشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار