نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا، مخالفان خود را «رادیکال‌های چپ دیوانه» توصیف کرد و گفت برای «مدیریت» آنها باید از ارتش کمک گرفت.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در مصاحبه جدیدی در شبکه فاکس نیوز گفت که آمریکا مشکلی بزرگ‌تر از نفوذ خارجی یا بحران مهاجرت دارد و آن هم «دشمنانی درون کشور» است. ترامپ این افراد را «رادیکال‌های چپ دیوانه» توصیف کرد؛ اصطلاحی که معمولا برای اشاره به طرفداران حزب دموکرات به کار می‌برد.

به گزارش ایندیپندنت، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: «این شهروندان آمریکایی باید در صورت لزوم توسط گارد ملی یا ارتش مدیریت شوند». 

«مارک میلی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز پیش از این ترامپ را یک «فاشیست تمام عیار» خطاب کرده و گفت که او در صورت پیروزی در انتخابات و بازگشت به کاخ سفید از منتقدان خود انتقام خواهد گرفت. 

در حالی که کمتر از یک ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، نظرسنجی شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد ترامپ و «کامالا هریس» رقیب دموکرات وی از محبوبیت یکسانی برخوردار هستند و ترامپ توانسته خود را به هریس برساند. بر اساس این نظرسنجی که امروز منتشر شده، ترامپ توانسته است برتری ۵ امتیازی هریس را از بین ببرد و حمایت ۴۸ درصد از رای دهندگان را به دست بیاورد.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار