زینی‌وند گفت: وفاق ملی یعنی طرفداران دولت کمک کنند تا اگر فردی شایسته است و سیاست‌های دولت را قبول دارد، وارد کار شود و خدمت کند.

علی زینی‌وند معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد گفت: استان یزد یک بخش تاریخ‌ساز و تمدن‌ساز در سطح کشور است و اگر بخواهیم در زمینه هربخشی تعریف کنیم، نام یزد می‌درخشد.

وی تصریح کرد: امروز یزد در زمینه صنعت، فناوری و بهداشت نه‌تن‌ها در ایران بلکه حتی در جهان می‌درخشد و به همین دلیل باید قدر این نگین‌ها را بدانیم و نگذاریم این نگین درخشان کشور دچار اثرات منفی شود و بتواند همچنان به مسیر درخشندگی خود ادامه دهد.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه با تأکید بر اینکه واقعه تلخی در کشور رخ داد و رئیس جمهور کشور به شهادت رسید، اظهار کرد: از دل این تلخی و در شرایطی که دشمنان کشور تصور می‌کردند مردم از صندوق‌ها فراری هستند، انتخاباتی برگزار شد که محور شور آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند، زیرا به‌نحوی تدبیر شد که امید به مردم برگشت و این امید در حال تقویت است. 

وی با بیان اینکه باید قبول کنیم که مشارکت مردم در انتخابات به مرور در حال کاهش بود، تصریح کرد: وفاق ملی توسط رئیس‌جمهور سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد و این وفاق ملی یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور تا بتوانیم این‌گونه مشارکت و‌امید را در دل مردم زنده کنیم.

زینی‌وند تصریح کرد: وفاق ملی یعنی طرفداران دولت کمک کنند تا اگر فردی شایسته است و سیاست‌های دولت را قبول دارد، وارد کار شده و خدمت کند. 

معاون سیاسی وزیر کشور افزود وظیفه داریم افرادی را که به آقای پزشکیان رأی دادند حمایت کنیم تا ناامید نشوند و در انتخابات شورا‌های اسلامی هم مشارکت داشته باشند. 

معاون سیاسی وزیر کشور در مورد روند انتخاب استانداران گفت: ۵۰۰ نفر برای استانداری در مرحله اول انتخاب شدند و پس از بررسی‌ها به ۲۰۰ نفر رسیدیم که تمام این افراد می‌توانند استاندار شوند؛ برای همین شاخص‌هایی را گذاشتیم که آقای بابایی بر اساس شاخص‌ها رتبه بالاتری کسب کردند. آقای بابایی تمام قد، دولت را در استان نمایندگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور هم حتی برای استان خودشان گفتند فقط شاخص‌ها رعایت شود و سفارش خاصی برای فردی نکردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.