رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات اساسی مردم این استان را اتصال فارس به خلیج فارس و استفاده از آب دریا ذکر و خاطرنشان کرد: حق فارس در حوزه انرژی نیز ادا نشده است.

محمدمهدی فروردین  در مراسم معارفه استاندار فارس،گفت: به گفته رهبرمعظم انقلاب، فارس استانی پهناور دارای مردمی متدین، فرهنگ دوست و هنرپرور است.

او با بیان اینکه استان فارس انبوه سرمایه‌های انسانی متخصص، منابع طبیعی سرشار، ظرفیت‌های عظیم گردشگری، استعداد‌های بالقوه و بالفعل آموزشی و پژوهشی را در خود جای داده است، عنوان کرد: علی‌رغم تلاش‌های فراوان برخی از این ظرفیتت‌ها به صورت بکر و دست نخورده باقی مانده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس همچنین ادامه داد: اگر چه فارس استانی چهار فصل است که در تولید بسیاری از محصولات استراتژیک دارای رتبه است، اما کمتر به این بخش توجه شده است.

او افزود: وضعیت فارس در زمینه زیرساخت‌های راه‌آهن نیز مطلوب نیست. در زمینه ورزش فارس هم اگر چه زمینه‌های بالقوه زیادی در این استان وجود دارد، اما کمتر به آن توجه شده است. 

فروردین همچینن یکی از مطالبات اساسی مردم این استان را اتصال فارس به خلیج فارس و استفاده از آب دریا ذکر و خاطرنشان کرد: حق فارس در حوزه انرژی نیز ادا نشده است.

او با تاکید بر اینکه ما نیاز به تعامل و همراهی داریم تا رضایتمندی مردم را افزایش دهیم، گفت: در انتخاب کابینه و وزرا به ظرفیت‌های استان فارس توجه نشد و انتظار است در سایر سطوح مدیریتی از نیرو‌های متخصص و نخبه و مومن این استان استفاده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: با توجه به وجود ایمان، دانش و تخصص و توانمندی و سعه صدر در وجود استاندار جدید، امید است که وی پاسخگوی مطالبات مردم و نخبگان باشد.

فروردین در خاتمه آمادگی مجمع نمایندگان استان فارس برای همکاری با استاندار جدید را اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار