مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام گفت: یک هزار و ۶۲۱ نفر متقاضی از تسهیلات بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف در نیمه اول سال جاری بهره مند شده اند.

حبیب درخشان نیا مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام گفت: یک هزار و ۶۲۱ نفر متقاضی از تسهیلات بانک رفاه کارگران در حوزه های مختلف در نیمه اول سال جاری بهره مند شده اند. این تسهیلات در بخش های مختلفی مانند فرزندآوری، ازدواج، ودیعه مسکن، مستمری بگیران، احداث مسکن روستایی، اشتغال زایی، مسکن ایثارگران، مسکن خودمالکی، صنایع دستی و تبصره ۱۸ بوده است که از فروردین تا پایان شهریورماه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی افزود: در مبحث فرزندآوری ۱۴۸ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۹۸ نفر و در ازدواج ۵۶۴ میلیارد ریال به ۱۶۱ نفر پرداخت شده است.

درخشان نیا در مورد پرداخت تسهیلات در حوزه منازل مسکونی هم بیان کرد: ودیعه مسکن ۱۲۹ نفر مبلغ ۱۶۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، ساخت مسکن روستایی ۶۴ نفر مبلغ ۲۲۴ میلیارد ریال، مسکن ایثارگران بنیاد شیهد و امور ایثارگران ۸۳ نفر ۳۵۸ میلیارد ریال و احداث مسکن های خودمالکی نیز هشت نفر مبلغ ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: مددجویان نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و معرفی شدگان از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ۵۶ نفر بوده اند که مبلغ ۶۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای این متقاضیان پرداخت شد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به هفت نفر از صنعتگران هنرمند صنایع دستی پرداخت شد، اضافه کرد: بانک در این قسمت به ۱۰۰ درصد تعهد خود در پرداخت تسهیلات به افراد معرفی شده برای اخذ وام عمل کرده است.

به گفته وی در مورد جز سه بند ب تبصره ۱۸ برای معرفی شدگان بنیادشهید و امور ایثارگران، امور عشایر و بسیج سازندگی به تعداد ۳۳۵ نفر مبلغ ۳۵۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال پرداخت شد.

درخشان نیا ادامه داد: مبلغ ۱۷۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۵۸۰ نفر از مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به بانک و از طریق الکترونیکی پرداخت شده است.

وی افزود: یکی از برنامه های در دستور کار بانک رفاه کارگران پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان از سوی فنی و حرفه ای است که تاکنون ۳۳ نفر از سوی این اداره کل برای اخذ وام در مرحله تشکیل پرونده هستند و به تدریج تعداد متقاضیان این بخش هم افزایش خواهد یافت.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام پرداخت چهار میلیارد ریال برای مشارکت در ساخت مدرسه ۲ کلاسه روستای زیرخاکی شهرستان هلیلان که امسال به بهره برداری رسید را از جمله فعالیت های اجتماعی این بانک برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.