مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از آمادگی هر چه بیشتر این منطقه برای سوخت‌رسانی مطلوب در فصل زمستان خبر داد.

سعید جمشیدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: استان مرکزی یکی از استان‌های سردسیر کشور است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان باید از هم اکنون برای سوخت‌رسانی و ارائه خدماتی مطلوب‌تر آماده باشضد.

وی ادامه داد: رکن اصلی سوخت‌رسانی داشتن یک برنامه منسجم بین کلیه واحدها با ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی است که باید از قبل تدوین و بر اساس آن عمل کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منظقه مرکزی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و جایگاه داران را ۲ بازوی مهم سوخترسانی در فصل زمستان دانست و بیان کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت استان مرکزی و تانکرهای حمل سوخت مورد پایش و بررسی قرار گرفته‌اند و اصلاحات لازم در جایگاه‌ انجام و برخی از تانکرها که نیاز به به‌روزرسانی یا تعمیرات داشتند نیز رفع نقص شده‌اند.

جمشیدی بیان کرد: در جلسه پایش سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳که در هفته آینده تشکیل خواهد شد در مورد نحوه سوخت‌رسانی مطلوب با روسای نواحی و سایر خادمان عرصه خدمت در این حوزه در سطح منطقه بحث و تبادل نظر خواهد شد.

استان مرکزی ۹۷ جایگاه توزیع سوخت دارد و بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند و روزانه حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان عرضه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.