صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های عرضه بنزین استان مرکزی از ساعاتی قبل رانندگان وسایط نقلیه را کلافه کرده است.

با توجه به تعطیلی چند روز گذشته و شلوغی جاده‌های استان به خصوص جاده اراک - قم، جایگاه‌های سوخت این مسیر بنزین ندارند و صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌ها شکل گرفته و مسافران از اتلاف وقت خـود در این جایگاه ها ابـراز ناخرسندی کرده و خواستار توجه مسوولان ذیربط نسبت به رفع این مشکل شدند.

یکی از مسافران گفت: حدود ۲ ساعت است که در جایگاه سوخت گندم‌زار استان مرکزی برای سوخت‌گیری توقف کرده‌ام اما مسئولان جایگاه می‌گویند بنزین موجود نیست.

مصطفی احمدی که از استان لرستان به سمت تهران در حرکت است، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به میانه روز و گرم‌تر شدن هوا انتطار می‌رود مسئولان استان مرکزی به این مهم رسیدگی کنند.

یک مسافر دیگر در جایگاه سوخت امرآباد اراک گفت: این باعث تعجب است در استانی که خود بزرگترین پالایشگاه کشور را دارد در جایگاه‌های سوخت آن بنزین موجود نباشد.

وی که از سمت خوزستان به تهران در حرکت است، بیان کرد: از ۲ ساعت گذشته تا کنون با تمامی نهادهای مرتبط با این موضوع تماس گرفته‌ام اما هیچ کس پاسخگو نیست.

مسئولان و کارکنان جایگاه‌های سوخت مسیر اراک - قم از هر گونه پاسخگویی خودداری کردند و گفتند موضوع را از شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی و پالایشگاه استان پیگیری کنید که این ۲ نهاد متولی هم تا کنون پاسخی نداده‌اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.