استاندار لرستان گفت:رعایت استاندارد اعتماد به محصولات داخلی را افزایش می‌دهد.

ابوطالب شفقت در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره‌کل استاندارد لرستان با اشاره به اهمیت استاندارد‌ها بر پایه نظم و انضباط، پرداخت و استاندارد را به عنوان حفظ نظم، انضباط، هماهنگی و انجام صحیح کار‌ها تعریف کرد. 

استاندار لرستان افزود:رعایت استاندارد‌ها و انجام تعهدات به موقع، باعث افزایش اعتماد و وفاداری می‌شود و در نتیجه، ارتباطات سالم و فعالیت‌های هماهنگ را شاهد خواهیم بود که به تحقق چرخه کار و رونق تولید می‌انجامد.

 شفقت گفت:وقتی خط تولید به درستی عمل کرد، علاوه بر تولید محصولات با کیفیت و افزایش بهره‌وری، کاربران هم از محصولات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود:نظم بین اجزای تولید که بهبود عملکرد و تولید بهتر را فراهم می‌کند، به دلیل رعایت استاندارد‌های موجود ایجاد می‌شود.

شفقت گفت:رعایت نکردن استاندارد‌های صحیح در واحد‌های تولیدی باعث بی‌اعتمادی نسبت به کار تولیدی می‌شود و باید در این واحد‌ها به اجرای استاندارد‌ها دقت کرد و با تأکید بر رشد علم و دانش، استاندارد‌ها نیز باید در جهت پیشرفت و توسعه باشند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کارکنان اداره استاندارد به استاندارد‌ها توجه کرده و آنها را به درستی رعایت کنند، افزود:استاندارد از معارف دینی و اصول الهی سرچشمه می‌گیرد و در کلام الهی بر انصاف، نظم و انضباط تأکید فراوانی شده و این اصول الهی نشان‌دهنده راهکار‌های درست و عادلانه برای جامعه و اقتصاد هستند و نقش اساسی در تحقق استاندارد‌های اجتماعی و اقتصادی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.