رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری سه حراج خرده فروشی برخط سازمان اموال تملیکی این استان برای بهره مندی عموم مردم خبر داد.

مجتبی قهرمانی "رئیس کل دادگستری هرمزگان" گفت: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه به رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان‌های ساحلی مبنی بر حضور میدانی و استمرار نظارت‌ها بر فرآیند امور در حوزه بنادر و گمرکات و اموال تملیکی، پس ازبازدید‌های مستمر و تدابیر تیم بازرسی دادگستری استان با همکاری مسئولان اجرایی، سه حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی این استان برای بهره مندی عموم مردم برگزار خواهد شد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: این مزایده‌ها به صورت غیر حضوری و برخط در این هفته و طی روز‌های ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ مهر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر برگزار می‌شوند و عموم مردم حتی کارکنان دولت می‌توانند در آنها شرکت کنند. 

وی گفت: کالا‌های ارائه شده در این مزایده‌ها شامل ۶۰ ردیف از جمله تعداد قابل توجهی یخچال و لباسشویی محصول شرکت بوش است که جمعاً به ارزش پایه ۱۴ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال عرضه خواهند شد. 

قابل ذکر است: بـرگزاری مزایده‌های مذکور فقط از طریق سامانه تدارکات دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir انجام خواهد شد و نیاز به گواهی امضا الکترونیک (توکن) هم ندارد.

 همچنین مبلغ ۱۰٪ ارزش پایه به عنوان تضمین جهت شرکت در حراج از سپرده شرکت کننده کسر و پس از برگزاری و اتمام حراج در صورت برنده نشدن به حساب وی عودت داده خواهد شد.

داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت استفاده متقاضیان شرکت در مزایده، الزامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار