مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان گفت: بیش از ۶۰۰ دانشجوی دانشگاه های این استان تا پایان مهر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند.

وی با اعلام اینکه این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس برای دانشجویان و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد، افزود: در مرحله نخست اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور، بیش از ٢٨٠ نفر از دانشجویان دختردانشگاه‌های استان کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

طباطبایی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ان شاءالله تمام تلاش خود را به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی انجام خواهیم داد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان، هدف از اعزام این کاروان‌ها را بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، تجدید میثاق با شهدا، آشنایی با جوانمردی‌ها و دلاوری‌های شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در آنان اعلام کرد.  

وی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قریب ۶۰۰ دانشجوی دانشگاه‌های استان کرمان تا پایان مهرماه امسال به مناطق عملیاتی مختلف غرب کشور اعزام می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار