مسابقات قهرمانی والیبال زیر ۱۹ سال پسر جهان مرداد ماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد و ۲۴ تیم حاضر در این رقابت‌ها ۱۴ آذر ماه حریفان خود را خواهند شناخت.

 رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر جهان ۲۰۲۵ از روز پنجشنبه دوم مرداد ۱۴۰۴ در شهر تاشکند ازبکستان آغاز خواهد شد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نایب قهرمان مسابقات زیر ۱۸ سال پسر آسیا شد و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۵ را به دست آورد. به همین دلیل فدراسیون والیبال تصمیم گرفت طبق سنوات گذشته در راستای سرمایه‌گذاری بیشتر و پرورش بازیکنان با معیار‌های روز دنیا برای انتقال به تیم ملی بزرگسالان در سال‌های آینده، مقدمات حضور این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور فراهم کند.

در همین راستا براساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، الجزایر، آرژانتین، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، کلمبیا، کوبا، مصر، فنلاند، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، کره، پاکستان، لهستان، پورتریکو، اسپانیا، تونس، ترکیه، آمریکا و ازبکستان ۲۳ تیم دیگر حاضر در این رقابت‌ها هستند که روز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار خواهد شد و ۲۴ تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را خواهند شناخت.

همچنین کشور چین به عنوان میزبان رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان از سوی FIVB اعلام شد و بازه زمانی برگزاری این رقابت‌ها از ۲۷ مرداد تا نهم شهریور اعلام شده است و شهر میزبان این مسابقات به زودی معرفی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار