استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت رای خود را از قشر‌های مختلف مردم گرفته است و ما باید در برابر انتظارات مردم پاسخگو باشیم.

سرمست در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: در فراز و نشیب مسئولیت‌های اداری و دولتی اگر انسان بین خود و خدای خود عهد کند که خالصانه خدمت کند عزل‌ و نصب‌ها چیزی از ارزش افراد کم نخواهد کرد.

وی افزود: این فراز و نشیب‌ها نباید انسان را دچار غرور و تکبر کند و نه در عزم و اراده افراد برای خدمت به مردم و اجرای سیاست‌ها و اهداف نظام سستی و خلل ایجاد نماید.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پاسخگویی به انتظارات مردم نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌ها و حضور نیرو‌های توانمند است افزود: وفاق ملی یعنی از تمام ظرفیت‌های کشور و استان استفاده کنیم و مرتکب بداخلاقی سیاسی نشویم و از تمام کسانی که قبل از ما زحمت کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

سرمست با قدردانی از خدمات و تلاش‌های تراب محمدی در دوران سرپرستی استانداری و مسئولیت معاونت سیاسی و اجتماعی گفت: آقای محمدی دو بار سرپرستی استانداری را تجربه و در شرایط سختی امور استان را مدیریت کرد و واقعا زحمات زیادی کشیده است.

وی افزود: در حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی ضایعه بسیار سختی به کشور و استان وارد شد و شهید آیت الله آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و شهید رحمتی استاندار متعهد که سرمایه‌های بزرگی برای استان بودند را از دست دادیم اما در فقدان این عزیزان خللی به امور جاری استان وارد نشد که جای تشکر دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین برای مرتضی محمدزاده که سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری را عهده‌دار شده است آرزوی موفقیت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.