گروه‌های مقاومت فلسطین از درگیری شدید با اشغالگران از مسافت صفر در منطقه جبالیا و خسارت سنگین ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نقل از المیادین، گردان‌های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به وسیله یک بمب یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه «الصفطاوی» در شمال نوار غزه را منفجر کرده است.

همچنین ابوخالد، سخنگوی گردان‌های شهید القاسم اعلام کرد که مبارزان این گردان در منطقه جبالیا و اردوگاه آن از مسافت صفر با نیرو‌های اشغالگر درگیر شده و ضمن جلوگیری از پیشروی آن‌ها، خسارت زیادی به اشغالگران وارد کرده‌اند.

وی تاکید کرد: آماری که دشمن در مورد تلفات خود در جبالیا منتشر کرد صحت ندارد و این آمار بیانگر شمار واقعی کشته‌ها و زخمی‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیست.

یگان راکتی شهید القاسم همچنین در عملیاتی مشترک با گردان‌های الناصر صلاح الدین تجمع نیرو‌های صهیونیستی در محوطه مقبره الفالوجه واقع در غرب اردوگاه جبالیا را هدف قرار دادند.

نیرو‌های شهید القاسم در عملیات مشترک با گردان‌های سرایاالقدس و شهید ابوعلی مصطفی، نیرو‌های دشمن در شرق اردوگاه جبالیا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

طبق اطلاعات به دست آمده، راکت‌های گروه‌های مقاومت فلسطین به اهداف خود اصابت کرده‌اند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس نیز در جدیدترین بیانیه خود از منفجر کردن یک بمب در مسیر عبور یک گروه ۱۵ نفره از نظامیان صهیونیست و کشته و زخمی کردن آنها در غرب اردوگاه جبالیا خبر داد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام نیز ساعاتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوا و یک دستگاه بولدوزر نظامی از نوع «D9» را با راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» در منطقه الجنینه در شرق شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه منهدم کرده است.

در این بیانیه آمده است که بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی سپس وارد منطقه شده و نظامی‌های زخمی شده خود را از آنجا منتقل کرده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در دسامبر گذشته با تردید درباره آمار ارائه شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی در زمینه تلفات این ارتش در جنگ علیه نوار غزه گزارش داد که تفاوت زیادی میان آمار ارتش با آمار رسمی بیمارستان‌ها درباره تلفات در میان نظامیان وجود دارد؛ به طوری که تا این تاریخ بیمارستان‌ها ۴ هزار و ۵۹۱ زخمی را پذیرش کرده‌اند، اما ارتش تعداد زخمی‌ها را تنها یک هزار و ۶۰۰ نفر اعلام کرده است.

این رسانه صهیونیستی بلافاصله مجبور شد که در سایه سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی گزارش خود را پس بگیرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پیش از این اعلام کرده بود که از زمان آغاز جنگ غزه تعداد مطالب منتشر شده‌ای که مشمول سانسور نظامی می‌شوند ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته و بخش سانسور نظامی بر صد‌ها هزار مطلب منتشر شده در زمینه جنگ غزه، نظارت داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۳
ایران باید برای فقط چند روز روابط خود با رژیم غاصب را بسیار خوبب کرده نقشه ها را پیاده و به کشورهای احمق عربی نشان دهد حال اگر میخان همین راه را ادامه بدن یا علی اگر هم میفهمن که باید از این فضاحت خادج بشن واقعا ایران باید به اینا حالی کنه علی رغم اینکه هیچ وظیفه ای ندارد داره تلاش می کنه اگر نه برای ایران راهاهای زیادی برای نصف نصف وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۱ مهر ۱۴۰۳
ماشاءالله
به امید نابودی رژیم کودک کش استعمارگر انگلیس خبیث و سایه شوم جهان
آخرین اخبار