مدیر کل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت : با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی جهت کنترل و نظارت سوخت در مرزهای خروجی اقداماتی صورت گرفته است.

جهانبخش نوکانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کردستان، اظهار کرد: با وجود بیش از ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و ... جهت جلوگیری و  تامین وتوزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی با اقدامات کنترلی و نظارتی از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی اقداماتی کرد ایم.

وی گفت: در راستای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و قاچاق سوخت  با توجه به شرایط ناترازی عرضه سوخت و اعمال سیاست‌های غیر قیمتی دولت در خصوص مصرف بهینه سوخت این شرکت اقداماتی را در جهت جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان عنوان کرد: از برنامه‌های این شرکت جهت تحقق دولت الکترونیک و جلوگیری عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی طرح باک پر، استفاده از سیستم‌های نرم افزاری در ‏کنترل وعرضه سوخت در پایانه مرزی، توزیع الکترونیکی نفت سفید، گاز مایع و سوخت اداوات کشاورزی در استان، نصب دوربین مداربسته در همه جایگاه‌های عرضه سوخت، اجرای برنامه‌های آموزشی برای پرسنل شرکت، مالکین مجاری عرضه، مصرف کنندگان عمده است.

         کنترل عرضه سوخت در مرزهای خروجی کردستان

سردارعلی آزادی فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده این شرکت ، ادامه داد :  نیروی انتظامی استان جهت همکاری و تعامل در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی آمادگی کامل را دارد.

برچسب ها: کنترل سوخت ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.