به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی بخش یزدان آبادِ زرند از رسول سیف الدینی خبرنگار باشگاه خبرنگاران تجلیل کرد.

سروان محمدباقر پوررحمانی در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرستان زرند  به روح تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند، سلام و درود فرستاد.

وی افزود: خبرنگار باید بداند و می‏داند، آن کس که آگاه‏تر است، در قبال ملت و کشور،  در قبال باور‌ها و اعتقادات مردم، در قبال منافع ملی، در قبال تجاوز فکری و اندیشه‏‏ای بیگانه‏ به مرز‌های فرهنگی، در قبال اخلاق جامعه، در قبال کژاندیشی و کژ رفتاری‏های اداره ‏کنندگان کشور مسئول‏تر است.

سروان پوررحمانی تصریح کرد: خبرنگاران باید در هفته نیروی انتظامی، عملکرد سبزقامتان را به تصویرکشند و به میدان آورند.

وی با اعلام اینکه رژیم کودک کش صهیونیستی چرا خبرنگاران هدف قرارداد، بیان داشت: خبرنگاران یک قلم بیشتر نداشتتد؛ ولی در حقیقت قلمشان کاربردش از بمب اتم بیشتر بود و در همین جا برای شادی روح تمام خبرنگاران شهید درود و رحمت می فرستیم.
 
سروان پوررحمانی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گر زحمات شما خبرنگاران نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود که شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. 

وی تصریح کرد: بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، کار‌های ما مثل چیز‌های تثبیت نشده است.

رسول سیف الدینی خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ زرند نیز ضمن تشکر از نیروی انتظامی این شهرستان گفت: خبرنگار در حقیقت چشم بینای جامعه است که هرگز دقت را فدای سرعت نمی‌کند و همواره حق و حقوق مردم را مطالبه می‌کند.

وی افزود: نماد خبرنگار یک قلم است که خداوند در قرآن به آن سوگند خورده است.

 در پایان این آیین با اهدای لوحی از زحمات خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ زرند تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار