فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ساختمان پلیس راه مهاباد واقع در سه راهی دارلک آماده افتتاح بوده و طی یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به اینکه ساختمان پلیس راه مهاباد طی یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: هم اکنون تمام تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی این پلیس راه که جزو نیاز‌های ضروری شهرستان بود مهیا شده و طی چند روز آینده این مهم محقق خواهد شد.

وی با اذعان وضعیت نامطلوب کمربندی دارلک به ترشکان، افزود: رعایت نکات ایمنی، حرکت با سرعت مطمئنه و توجه به علایم راهنمایی و رانندگی نیز می‌تواند بسیار از تصادفات و فوتب‌های ناشی از آن را کاهش دهد.

سرهنگ اشرفی در ادامه گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از ۷۰ درصد موارد فوتی در محور‌های مواصلاتی مهاباد مربوط به خطای انسانی بوده که نیاز به فرهنگ سازی و سخت گیری در رعایت نکات ایمنی است.

به گفته فرمانده انتظامی مهابا، در کنار درصد بالای خطای انسانی در حوادث رانندگی اصلاح زیرساخت و ساماندهی محور‌های مواصلاتی از جمله کمربندی سه راهی دارلک به ترشکان نقش تعیین کننده در کاهش حوادث رانندگی را دارد.

مهاباد دارای بیش از ۸۶۰ کیلومتر راه شامل ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۶۳۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت و خاکی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.