فرمانده انتظامی شاهرود گفت: ۱۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۲ کلانتری شاهرود و بازسازی پاسگاه روستای خانخودی بیارجمند هزینه شد.

کریمی گفت: ساختمان کلانتری شهر رویان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در وسعت ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع پس از ۶ سال به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه در گام نخست ساخت این کلانتری خیران یک میلیارد تومان هزینه کردند، ابراز داشت: هزینه ساخت کلانتری ۱۴ رویان از محل اعتبارات استانی، اعتبارات سفر رییس جمهور به استان سمنان و کمک خیران تامین شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه زیربنای این کلانتری ۷۰۰ متر مربع است، ادامه داد: حوزه کلانتری ۱۴ رویان به وسعت ۲۰ هزار کیلومتر است که جمعیت شهری و روستایی بالغ بر ۲۰ هزار نفر را پوشش می‌دهد.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه ایجاد کلانتری مستقل در این منطقه مطالبه سالیان طولانی مردم بخش مرکزی برای جلوگیری از سرقت احشام و ناامنی بود، اظهار داشت: با پیگیری و حمایت مسوولان شهری از جمله شورای اسلامی، خیران و دیگر مسوولان استان و شهرستانی این کلانتری ساخته شد.

وی به افتتاح همزمان کلانتری ۱۳ مسکن مهر شهرک البرز شاهرود نیز اشاره کرد و گفت: برای راه‌اندازی این کلانتری ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شد.

سرهنگ کریمی از بازسازی پاسگاه روستای خانخودی بیارجمند خبر داد و گفت: برای بازسازی این پاسگاه حدود سه میلیارد تومان هزینه شد و هم اکنون یگان تکاوری در این محل استقرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.