مسابقات کشوری پرواز با پاراگلایدر بر فراز تالاب پریشان کازرون برگزار شد.

حمیدرضا پدرام رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فارس اظهار کرد:  در مسابقات کشوری پرواز با پاراگلایدر که در سایت پروازی میان کتل و دریاچه پریشان کازرون برگزار شد، ۸۵ خلبان پاراگلایدر در بخش بانوان و آقایان به مدت ۵ روز با هم به رقابت پرداختند که با تعیین نفرات برتر به پایان رسید.

او ادامه داد: این مسابقات با هدف حفظ میراث طبیعی جنگل‌های زاگرس و با عنوان بلوط کاپ برگزار شد و شرکت کنندگان در ۴ بخش پروازی رقابت کردند.

پدرام اضافه کرد: در بخش پودیوم اورآل مهرشاد نظری نسب از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، کاظم قلی‌پور از فارس و وحید امیریوسفی از اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فارس بیان کرد: در بخش پودیوم اسپرت هم محمد سمنانی از اصفهان نشان طلا، سهیل باریکانی از تهران نشان نقره و محمدرضا رادمهر از گلستان نشان برنز را به دست آوردند.

او تصریح کرد: همچنین در بخش پودیوم فان، امین خانی از تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد، عسل محسنی از تهران نایب قهرمان و رویا پورمحتریان از هرمزگان هم صاحب مقام سوم شد.

 رئیس انجمن ورزش‌های هوایی فارس ادامه داد: در بخش پودیوم بانوان، فاطمه افتخاری از اصفهان قهرمان شد و شبنم صابری از مازندران و عسل محسنی از تهران به ترتیب مقام دوم تا سوم را کسب کردند.

او گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقات، از خانواده شهیدان محیط زیست این شهرستان شهید قلی بیرامی، شهید سیدحسین حسینی و شهید اردشیر امینی تقدیر شد.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.