مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: در ۶ ماه نخست امسال، بیش از هفت هزار کنتور گاز معیوب در همدان شناسایی و تعمیر شده است.

مجید الهیاری گفت: با توجه به ظرفیت موجود در شرکت گاز همدان، انجام تعمیرات کنتور‌های گاز بدون ارسال به سایر مراکز تعمیراتی مجاز انجام می‌شود و در این حوزه به خودکفایی کامل رسیده ایم.

او گفت: در طول ۶ ماهه نخست امسال بیش از هفت هزار کنتور، تعمیر، و بر اساس استاندارد‌های شرکت ملی گاز ایران، عملیات تست و کالیبراسیون بر روی تک تک آنها انجام شده است.

الهیاری با اشاره به اینکه شرکت‌های گاز استانی تعمیر کنتور‌های گاز را با ارسال به شرکت‌هایی همچون شرکت گازسوزان و کنترل گاز اکباتان انجام می‌دهند، گفت: این درحالی است که با وجود ظرفیت موجود در این شرکت و افراد نخبه، سال‌هاست انجام تعمیرات کنتور گاز را به صورت خودکفا و با استفاده از تجهیزات و قطعات استاندارد انجام می‌دهیم.

او با اشاره به اقدامات این شرکت در بخش صنایع تعمیرات کنتور و رگلاتور گاز، گفت: این شرکت علاوه بر انجام تعمیرات کنتور‌ها در استان همدان، نصب، راه‌اندازی و سرویس و نگهداری دستگاه‌های بودارکننده ایستگاه‌های گاز استان‌های لرستان، خوزستان، مرکزی، یزد، قزوین، ایلام، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل و زنجان را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: نزدیک به ۶۰ دستگاه کنتور با ظرفیت G-۱۰۰ و G-۶۵ با مشارکت واحد صنایع تعمیرات کنتور و ریگلاتور این شرکت تعمیر و رفع ایراد شده است.

الهیاری با بیان اینکه در بخش صنایع تعمیرات کنتور و رگلاتور شرکت گاز استان همدان ۱۰ نفر نیرو فعال دارد، گفت: سالانه نزدیک به ۱۶ هزار کنتور با ظرفیت‌های مختلف در این کارگاه تعمیر می‌شود.

او گفت: این کنتور‌ها زیر نظر واحد بازرسی این شررکت پس از انجام کنترل و تست‌های لازم برای مشترکانی که به هر دلیل کنتور آنها معیوب است، استفاده می‌شود.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.