در آیینی سلیمانی به عنوان دادیار مسئول انتظامی مالیاتی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

سید محسن خوانساریان دادستان انتظامی سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه تودیع و معارفه دادیار مسئول انتظامی مالیاتی استان، همگامی با تحولات و نظارت بر عملکرد کارکنان را از اولویت‌های این سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دادستانی انتظامی مالیاتی، برای تقویت نیرو‌های سازمان است، گفت: نیرو‌های دادستانی با روحیه دلسوزانه و دید وسیع در مسیر نظارت پیشگیرانه فعالیت می‌کنند و دیدگاه صیانتی و حمایتی از ماموران مالیاتی دارند.

خوانساریان افزود: افزایش کیفیت تشخیص و رسیدگی و بالا بردن سعه صدر ماموران مالیاتی زمینه اظهارنظر حرفه‌ای و خوش بینی به نظام مالیاتی را در مودیان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به هوشمندسازی مالیات ستانی و با اجرای طرح جامع مالیاتی اضافه کرد: دولت الکترونیکی منجر به افزایش دقت نظر و سرعت در انجام مطلوبتر کار‌ها و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود و به همین منظور سازمان امور مالیاتی کشور با هوشمندسازی سامانه‌های مالیاتی در مسیر این مهم گام برداشته است.

خوانساریان گفت: مراجع نظارتی درون سازمانی با ایفای نقش نظارتی خود زمینه‌ای برای ایجاد فرصت و بالا بردن توانمندی ماموران مالیاتی مهیا می‌کنند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات عالیپور دادیار مسئول انتظامی سابق استان تقدیر و سلیمانی به عنوان دادیار مسئول انتظامی استان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار