شهردار شهرکرد گفت: تعامل، همفکری و دغدغه‌مند بودن دستگاه‌های اجرایی راه را برای جهانی شدن نمد هموار می‌کند.

جلسه بررسی راهبردی شهرکرد شهر جهانی نمد با حضور منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

محمدحسین واحدیان در این جلسه با بیان اینکه مردمی‌سازی، شهرکرد را به جهانی شدن نمد نزدیک‌تر می‌کند، اظهار کرد: تعامل، همفکری و دغدغه‌مند بودن دستگاه‌ها راه را برای جهانی شدن نمد هموار می‌کند.

شهردار شهرکرد بر حفظ شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد تاکید کرد و افزود: نگاه مسئولین در حوزه نمد باید نگاه به جهانی شدن باشد.

وی با بیان اینکه تبلور محور گردشگری در شهرکرد، نمد است، گفت: مردمی سازی اتفاقات از دیگر موارد مهمی است که در پیشرفت شهر جهانی نمد تأثیرگذار خواهد بود.

واحدیان ادامه داد: سازمان‌های وابسته به شهرداری فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای برای پویایی و زیبایی شهرکرد انجام می‌دهند لذا سایر ادارات از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند در زمینه‌های هنری، موسیقی و فرهنگی برای پیشرفت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد وارد کار شود.

وی با اشاره به اینکه وظایف دستگاه‌های عضو در حوزه نمد باید به صورت کتبی ارسال شود، اظهار کرد: ورود دستگاه‌ها در کنار مردم و انجام فعالیت‌های مختص خود در زمینه نمد شهرکرد را به جهانی شدن نزدیک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار