مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حسین‌آباد گرون در شهرستان دلگان با اعتباری بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال خبر داد.

میثم لک زایی اظهار کرد: مدرسه ۱۲ کلاسه حسین‌آباد گرون در شهرستان دلگان با اعتباری بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال و زیر بنای یک‌هزار و ۵۲۵ متر مربع به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی افتتاح شد.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه حسین‌آباد گرون گامی اساسی در راستای بهبود سرانه فضای آموزشی در شهرستان دلگان بویژه منطقه حسین‌آباد گرون است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این فضای آموزشی با توجه به نیاز‌های منطقه طراحی و ساخته شده، گفت: حدود ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان دلگانی در این مدرسه از فضای آموزشی استاندارد و مدرن بهره‌مند خواهند شد، لازم به ذکر است علاوه بر دارا بودن ۱۲ کلاس درس مجهز، امکاناتی همچون فضای باز مناسب برای انجام فعالیت‌های ورزشی و آموزشی را نیز دارد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها بویژه در مناطق محروم استان، نتیجه نگاه مثبت دولت و مهربانانه خیران است و هدف اداره کل نوسازی مدارس از ساخت فضای آموزشی ایجاد شرایط مطلوب برای دانش آموزان و ارتقاء کیفیت آموزش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار