مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: صددرصد گاریدو به ایران می‌آید و در خدمتش خواهیم بود.

امیر علی حسینی مدیرامور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه نامه‌ای به سرخپوشان مبنی بر میزبانی از حریفان آسیایی شان در کشور ثالث از سوی‌ ای اف سی ارسال شده است، اظهار کرد: تا این لحظه نامه‌ای از سوی‌ ای اف سی ارسال نشده است. به هر حال پرسپولیس تیمی هست که هر سال در مسابقات آسیا شرکت می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد ما با آمادگی کامل مسابقات را در داخل و خارج از کشور برگزار می‌کنیم.  

علی حسینی درباره پرونده بازیکنان خارجی گفت: پرونده پریرا در دادگاه CAS است و منتظر صدور رای از سوی دادگاه عالی ورزش هستیم. ایشان از قانون ورزشی استفاده کردند و صدور و ابلاغ رای را به تعویق انداختند و تاکنون رای به دستمان نرسیده است. به طور معمول روال دادگاه عالی ورزش کند است و از این قانون هم استفاده می‌کنند که پریرا هم این کار را کرده است. لوکادیا در دادگاه عالی ورزش درخواست استیناف کرده بود و پرونده اش مورد رسیدگی قرار گرفت و جلسه استماع برگزار شد و منتظر صدور و ابلاغ رای هستیم. مکاتبات در مورد پرونده دیاباته شده است و با وکیل بازیکن و خودش صحبت کردم و ان شاء الله بتوانیم دوستانه حل کنیم. زمانی که دیاباته از ایران رفت اقاله نامه نوشتیم و قرار شد که مبلغی را پرداخت کنیم و در پرداخت‌ها دیر شد و ان شاء الله مسئله حل شود.  

حسینی درباره اینکه پپه  لوسادا می‌خواهد از پرسپولیس شکایت کند، گفت: او هم مربی و هم طرفدار پرسپولیس  بوده است و در تماس هستیم و ان شاء الله این موضوع هم حل شود. حالا در بحث همکاری طرفین با یکدیگر مسائلی را مطرح می‌کنند. البته ایشان برای باشگاه زحمت کشیدند و ان شاءالله مسئله شان حل شود.  

او درباره زمان بازگشت مربیان خارجی پرسپولیس گفت: من بلیت‌های خارجی را نگرفتم و دقیق نمی‌دانم، اما به نظرم یکشنبه شب یا دوشنبه به ایران برمی گردند.  

حسینی درباره اینکه صحبت از عدم بازگشت گاریدو مطرح شده است، گفت: صددرصد گاریدو به ایران می‌آید و در خدمتش خواهیم بود.  

مدیر روابط بین الملل پرسپولیس درباره اینکه خبری از پول‌های بلوکه شده سرخپوشان در‌ای اف سی و فیفا شد، گفت: نه خبری نشده است و تنها وجه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کرده پول هتل‌هایی است که برای برگزاری بازی‌های آسیایی به آنجا رفتیم. 3/5 میلیون یورو  طلب داشتیم که این فصل حداقل 800 هزار یورو به این مبلغ اضافه خواهد شد.  

او درباره اینکه برای مصدومیت پورعلی گنجی باید غرامتی به پرسپولیس داده شود، گفت: پرونده‌ای در این مورد تشکیل دادیم، اما پرونده باید کامل شود و  مبلغی به باشگاه تعلق می‌گیرد، اما روال فیفا یک مقدار فرق می‌کند و بازیکنان و مربیان سابق از طرف باشگاه مبلغی را پرداخت می‌کنند و مثل رادوشوویچ که مبلغی را پرداخت کرد.  

حسینی درباره اینکه درست است باشگاه پرسپولیس به‌ای اف سی در مورد اورونوف نامه‌ای ارسال کرده که در صورت مصدومیت این بازیکن در بازی امشب غرامت دریافت می‌کند، گفت: بله، اورونوف بازیکن ما است و پیگیری و نامه نگاری هارا با‌ ای اف سی کردیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار