رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: کمربندی سه راهی دارلک به ترشکان، بخشی از محور ارومیه- مهاباد- میاندوآب بوده که در قطعه‌های مختلف برای تعریض پیمان‌سپاری خواهد شد.

سوران کریمی رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت:  از مجموع مسیر ۱۲.۵ کیلومتری کمربندی سه راهی دارلک و ترشکان  تاکنون ۴.۵ کیلومتر در قالب قطعه ۲ B پیمان‌سپاری شده و از این میزان نیز ۳.۶ کیلومتر (حدود ۲۵ درصد) آن تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه با وجود مطالبات پیمانکار پروژه فعال بوده و عملیات ساخت و احداث بزرگراه ادامه دارد، افزود: تلاش اداره کل راه و شهرسازی این است که با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در سال آینده این مسیر به بهره‌برداری برسد.

کریمی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبارات، طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان فعال و ارتباط مهاباد به ارومیه به بزرگراه تبدیل و همچنین قسمت اعظم محور مهاباد به میاندوآب به بزرگراه تبدیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهاباد اضافه کرد: همچنین طی هفته دولت امسال ۳.۵ کیلومتر از محور مهاباد به ارومیه افتتاح شد و زیر بار ترافیک رفت که این امر نیز در کاهش تصادفات در این جاده پرتردد بسیار موثر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.