رزمندگان مقاومت لبنان شمال فلسطین اشغالی و مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی را ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه به وقت لبنان موشکباران کردند.

شبکه المنار گزارش داد، حزب الله لبنان با صدور چند بیانیه از حملات جدید خود به اشغالگران خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و مردم آن و در واکنش به حملات اسرائیل به شهر‌ها و روستا‌ها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه (دهم اکتبر ۲۰۲۴) شهرک «کریات شمونا» را موشکباران کردند.

حزب الله در بیانیه دیگری افزود که رزمندگانش ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه دهم اکتبر ۲۰۲۴، مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی را در «المرج» با چندین موشک هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه سوم خود نیز اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «بیت هلل» را با چندین موشک هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین در بیانیه چهارم خود بیان کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در «معیان باروخ» را موشکباران کردند.

الجزیره نیز از چند حمله سنگین موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در همین حال، روزنامه «اسرائیل هیوم» نیز از شلیک موشک از لبنان به ساختمانی در شهرک صهیونیست نشین «مرگلیوت» خبر داد و به خسارت سنگین وارد شده، اشاره کرد.

شهردار «کریات شمونا» هم از صهیونیست‌ها خواست که به پناهگاه بروند.

این در حالی است که رادیو رژیم صهیونیستی از شلیک ۴۰ موشک از لبنان به «الجلیل علیا» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: حزب الله همچنان توان شلیک موشک و مقابله با نیرو‌های اسرائیلی را با وجود از دست دادن فرماندهان عالی حزب الله داراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار