مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: اقدامات قابل توجهی برای آزادی زندانیان در استان یزد رقم خورده است.

علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور با همراهی مدیر کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان و مدیر عامل ستاد دیه استان یزد با حضور در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان یزد ضمن دیدار با غلامعلی دهشیری رئیس سابق هیئت امنای ستاد دیه استان یزد از زحمات وی در ستاد دیه استان تقدیر به عمل آورد.

وی گفت: اقدامات قابل توجهی در راستای آزادی زندانیان غیرعمد، فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد با محکومیت‌های مالی در استان یزد صورت گرفته که اینها ثمره و نتایج زحمات کارکنان، اعضای هیئت امنای ستاد دیه و در راس آن رئیس هیئت امنا است. 

شمس ادامه داد: ستاد دیه استان یزد در چهار سال گذشته روند رو به رشدی داشته است و در سال جاری نیز تعداد ۸۱ نفر با مبلغ ۱۵۸ میلیارد تومان با کمک این ستاد از زندان رهایی یافته و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور با ارائه آماری از رشد کمک‌های مردمی به این ستاد اظهار داشت: مردم استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند و در کلیه فصول سال و در مناسبت‌های مختلف کمک‌های خود را به این کار خیر اختصاص می‌دهندکه این نشان از اطلاع‌رسانی و تبلیغات خوب این نمایندگی است.

غلامعلی دهشیری رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان هم ضمن خیر مقدم به مدیر عامل ستاد دیه کشور گفت: یکی از شرین‌ترین و دلچسب‌ترین لحظات زندگی، لحظه‌ای است که انسانی که به صورت غیر عمد در زندان به سر می‌برد از بند رها شده و به آغوش گرم خانواده خود و جامعه باز می‌گردد.

 وی افزود: بی شک نجات یک انسان نجات یک جامعه است، زیرا همواره بر این باوریم که آسیب‌های اجتماعی تنها برای شخص زندانی وجود ندارد و خانواده وی را نیز درگیر می‌کند که گاهی این آسیب‌ها جبران ناپذیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.