سخاوت و نوعدوستی به سبک کارآفرین مهریزی

مدیرکل سازمان زندان‌های استان یزد گفت: کارآفرین مهریزی علاوه بر فعالیت در سنگر تولید، در زمینه کار‌های خیر نیز پیشقدم است.

رضا مقبلی مدیرکل سازمان زندان‌های استان یزد گفت:  خیر و کارآفرین مهریزی در حال حاضر زمینه آزادی ۲۹۰ زندانی را فراهم کرده و کمک هزینه معیشتی ۲۰۰ خانواده زندانی به میزان ۴۰۰ میلیون تومان و همچنین جهیزیه خانواده‌های زندانی به تعداد ۱۵ نفر را متقبل شده است.

او بیان داشت: او در حال ساخت کارگاهی در زندان یزد به مساحت هزار و ۴۷۰ متر برای اشتغال زندانیان است که تاکنون حدود پنج میلیارد تومان هزینه کرده و برای تکمیل آن ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

شفیعی مدیرعامل واحد تولید کاشی و سرامیک گفت: واحد تولیدی کاشی و سرامیک فعالیت خود را از سال ۸۶ آغاز کرده و در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک در سایز‌های مختلف فعالیت دارد. 

او افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۱۲ میلیون متر مربع تولید کاشی و سرامیک را داراست و محصولات خود را به ۳۰ کشور جهان صادر می‌کند.

شفیعی  تصریح کرد: قرار است طرح توسعه این واحد با تلاش متخصصان داخلی به زودی راه اندازی شود تا به رشد تولید کمک کند.

اما کارآفرین مهریزی علاوه بر فعالیت در سنگر تولید در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و انجام کار‌های خیر پیشتاز است و بخشی از سرمایه خود را صرف کار‌های خیر می‌کند و در ساخت مدرسه و مسجد و آزادی زندانیان و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فعالیت دارد.

 

پوررضا رئیس شورای اسلامی روستای دهنو هم تصریح کرد که این کارآفرین در ساخت مدرسه، سالن خیری در گلزار شهدا و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و تهیه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و... نقش آفرینی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار