اظهارات متوهمانه رضا پهلوی، در همراهی با نتانیاهو علیه ایران و اعلام آمادگیش برای به دست گرفتن قدرت، با تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

 اظهارات متوهمانه رضا پهلوی، در همراهی با نتانیاهو علیه ایران و اعلام آمادگیش برای به دست گرفتن قدرت، با تمسخر کاربران شبکه‌های اجتماعی با سلایق سیاسی مختلف همراه شد. کاربران با تمسخر از تجربه شورای همبستگی براندازان گفتند که کلاً پنج‌نفر بودند و همه هم به او وکالت داده بودند، اما بیشتر از چند ماه دوام نیاورد. کاربران همچنین از خاطرات مسعود رجوی و همراهی او با صدام در جنگ تحمیلی نوشتند و به پهلوی خاطرنشان کردند، سرنوشت او هم مشابه رجوی، آوارگی و دربدری خواهد بود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 حمزه غالبی:
برید مصاحبه رضا پهلوی که می‌گه اگر انقلاب بشه هم نمی‌تونه زندگیش رو تو امریکا ول کنه بیاد ایران رو پیدا کنید. رضا پهلوی برنامه‌ای برای ایران ندارد. مزدوری رضا پهلوی برای تأمین معاش در امریکا بهینه شده نه تغییر در ایران. 
 

هاتف صالحی:
در نبرد رستم و اسفندیار، رستم پیشنهاد می‌کند که به جای نبرد تن به تن، دو لشکر را به جنگ هم بفرستیم. پاسخ شاهزاده جوان، یکی از زیباترین ابیات شاهنامه است: «مبادا چنین هرگز آیین من | سزا نیست این کار در دین من | که ایرانیان را به کشتن دهم | خود اندر جهان، تاج بر سر نهم!»
 

حسین صارمی:
تمام ظرفیت مجازی و عملیات‌روانی سرویس‌های خارجی از آلمان، بریتانیا تا سعودی، امارات، امریکا، اسرائیل و هند پای‌کار رضا پهلوی آمده تا پیام ننگینش را پروموت کنند. این حرکت بی‌سابقه و مصنوعی، بیش از آنکه رپورتاژی بی‌موقع باشد، پیوست رسانه‌ای یک خرابکاری بزرگ است. 
 

کاربری با نام «غوغا»:
رضا پهلوی از «من سهمی از قدرت نمیخوام» کم کم رفت به سمت «سلطنت انتخابی» و بعد الان هم میخواد «خلأ قدرت» رو بعد از سقوط جمهوری اسلامی پر کنه. با چی میخوای خلأ قدرت رو پر کنی؟ با اکانت‌های بات و لایک‌های خریداری شده؟ ‎#پهلوی_نماینده_من_نیست

 عبدالله گنجی:
این معادله قابل تحقق به نظر می‌رسد و نتایج آنهم مشابه است. رجوی- صدام و نابودی هر دو؛ پهلوی- نتانیاهو و حذف هر دو. ‎#تکرار_تاریخ

 علی قلی‌زاده:
دیروز ‎#مسعود_رجوی دفاع هشت ساله ایران مقابل صدام متجاوز را «جنگ ضدمیهنی و جنگ خمینی» خواند. امروز ‎#رضا_پهلوی مقاومت مقابل رژیم تروریست و اشغالگر اسرائیل را «جنگ ضدمیهنی » می‌نامد. خائن دلقک امروز جا پای خائن جنایتکار دیروز گذاشته. همان حرف همان ادبیات و همان سرنوشت. 

 عبدالرضا داوری:

جناب آقای رضا پهلوی! احترامی که صدام حسین به مسعود رجوی می‌گذارد، اصلاً قابل مقایسه با رفتار تحقیر آمیز نتانیاهو با شما نیست؛ با این همه، سرنوشت رجوی در همکاری با دشمنان ایران به کجا رسید؟ لطفاً به خودتان بیایید و از تاریخ عبرت بگیرید. 

 سمیه قنبری:
رضا پهلوی گفته در صورت حمله نظامی به ایران نگران خلأ قدرت نباشید من هستم. به همچین آدمی که دنبال حکومت روی ویرانه‌های کشور هست چی میشه گفت؟!

 سید حسینی:
پهلوی خطاب به مردم منطقه گفته جمهوری اسلامی سقوط کنه اجازه نمیدیم کشور بهم بریزه. آقا شما یه شورای همبستگی راه انداختی متشکل از پنج‌نفر که سه‌ماه دوام نیاورد. حالا می‌خوای مانع بهم ریختگی یک کشور ۹۰میلیونی بشی؟ گرفتی مارو؟

 حسین یزدی:
در تمامی طول تاریخ ۲هزارو۷۰۰ ساله ایران تنها دو پادشاه دست نشانده اجنبی بودند و شگفتا که هر دو پدر و پسر بودند و هر دو را انگلیسی‌ها تاج‌بخششان شدند. ننگ بر این سلسله پهلوی.

کاربری با نام «متین»:
ربع پهلوی تو جدیدترین پیامش میگه ایرانیان بار‌ها نشون دادن نمیخوان ثروت کشور صرف جنــگ افروزی بشه!... اولاً از طرف ایرانیان حرف نزن، ثانیاً تویی که خاندانت چاپیدن و بردن و خوردن دیگه بهتره از ثروت ایران حرف نزنی که هنوز که هنوزه داری از جیب همین ملت می‌خوری.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۳
خری خرفتی را ...ربع پهلوی
به دهات راه نمیدادند
سراغ خونه کدخدا میگشت .داستان ربع اینه
Germany
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۳
والله بقدری زیبا و تاریخ ساز علیه گاو مهربان ربع پهلوی
مطلب نوشتند .
دیگه حرفی برای من نگذاشتند
بچه ها متشکریم