مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: یکی از ضروریت‌های اصلی منطقه در زمینه تأمین پایدار سوخت، ساخت خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی است که امید می رود با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسوولان سیستان و بلوچستان محقق شود.

قربانعلی مردانی در جلسه پدافند غیرعامل، بیان کرد: ساخت خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی مهمترین اولویت سوخت رسانی و توسعه زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان است.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه های سرد سال، ذخیره سازی لازم در انبارهای نفت منطقه انجام شده و هیچ مشکلی در زمینه تأمین و توزیع سوخت وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: با توجه به اینکه روزانه به طور میانگین هشت میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه زاهدان توزیع، تأمین و حمل عمده این حجم فرآورده از طریق نفتکش‌های جاده پیما و بخشی از آن توسط مخزندارهای ریلی انجام می شود، کار سخت و بسیار توان فرسایی بوده ولی با همت و تلاش کارکنان منطقه، عملیات سوخت رسانی به نحو مطلوب و بدون وقفه درحال انجام است.

وی گفت: به منظور پایداری در شرایط بحران در زمینه تأمین آب، برق، گاز و سایر نیازهای ضروری، ادارات و صنوف خاص همچون بیمارستان ها، خبازی ها و مصرف کننده های عمده از جمله نیروگاه های برق و کارخانه های سیمان، لازم است پیگیری، تأمین و ذخیره سازی مناسب سوخت توسط سازمان های ذیربط انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه تأمین سوخت پایدار از سوی منطقه زاهدان، خاطر نشان کرد: باید فرآیندهای آماده شده در شرایط قطع برق و گاز و سایر بحران ها وجود داشته باشد تا در صورت بروز اتفاقات ناخواسته، شرایط به شکل مطلوب مدیریت شود.

میثم مرادیان با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی در زمینه پدافند غیرعامل افزود: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل در سازمان‌ها و ادارات مختلف استان و مدیریت هماهنگ و جامع، ضمن قدردانی از نگاه بین بخشی شرکت نفت منطقه زاهدان و تعامل با سایر ادارات، لازم است این تعامل در سایر ادارات استان نیز وجود داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار