رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توسعه اقتصادی استان در گرو حمایت از واحد‌های صنعتی و رفع موانع است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در این زمینه و برای تحقق شعار سال عمل کنند.

حجت الاسلام علی فرجی رئیس کل دادگستری استان زنجان برحق روز چهارشنبه در نشست با جمعی از مدیران و صنعتگران استان، افزود: از مشکلات واحد‌های صنعتی نساجی استان تامین مواد اولیه است که انتظار می‌رود، مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولی امر جهت تامین زمین و منابع آبی برای کشت پنبه به عنوان ماده اولیه مورد نیاز آنها همکاری کنند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در حوزه صنعت نساجی از استان‌های برتر و پیشرو در کشور است، افزود: تامین زمین برای کشت پنبه برای تامین مواد اولیه واحد‌های نساجی استان با حمایت دستگاه‌های اجرایی و متولی امر محقق خواهد شد که این اقدام مصداق بارز حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی است.

وی اظهار داشت: نگاه حمایتی مدیران دستگاه‌های اجرایی به واحد‌های تولیدی در راستای رفع موانع و حمایت از سرمایه‌گذاران ضروری است.

فرجی برحق با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه صنعت ضروی است، گفت: پارک علم و فناوری در راستای انجام کار‌های مطالعاتی و تحقیقاتی در حوزه صنعت به ویژه حوزه نساجی واحد‌های صنعتی را یاری کند.

وی در ادامه با بیان اینکه زنجان در حوزه گردشگری ظرفیت بسیار بالایی دارد، گفت: حمایت از سرمایه‌گذار برای جذب گردشگر در استان نیازمند همکاری همه جانبه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.