راه‌اندازی ۴۹ واحد صنعتی دراستان زنجان

در چهار ماه نخست امسال ۲۵ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال در جهت راه اندازی واحدهای صنعتی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحد‌های صنعتی راه‌اندازی شده در چهار ماهه نخست امسال ۲۵ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال است، گفت: در این مدت ۴۹ واحد صنعتی راه‌اندازی شده است.

کلانتری ادامه داد : میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحد‌های صنعتی راه اندازی شده در چهار ماهه نخست امسال بالغ بر ۲۵ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال است که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۸ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال بوده است.

او گفت : بیشترین سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این مدت به ترتیب در گروه صنعتی ساخت کاغذ و محصولات کاغذی و تولید توتون و تنباکو و نیز ساخت مواد و محصولات شیمیایی است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت : در این مدت ۴۹ واحد صنعتی راه‌اندازی و به صنایع استان افزوده شده است که بیشترین واحد‌های راه‌اندازی شده در حوزه ساخت فلزات اساسی و محصولات غذایی و آشامیدنی بوده است.

 او در پایان گفت : با راه‌اندازی این صنایع در استان زمینه اشتغال یک هزار و ۸۵۲ نفر فراهم شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۳۱ درصدی برخوردار بوده است.

 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: واحد صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.