رئیس اداره میراث فرهنگی خفر از برگزاری ۲ جشنواره گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: چهارم آبان ماه شهر خاوران میزبان پنجمین جشنواره انار و خرما می‌شود.

علی‌اصغر طاهری باب اناری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خفر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز شهر خاوران با همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر و کمیته برگزاری نکوداشت هفته خاوران بزرگ‌ترین جشنواره گردشگری در سطح استان فارس برگزار می‌شود.

او افزود: هم‌زمان با برداشت ۲ محصول کشاورزی انار و خرما، نمایش خودرو‌های کلاسیک، اجرای تور‌های طبیعت‌گردی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، محصولات خانگی، آش و موسیقی محلی، بازی‌های بومی محلی و طبخ غذا‌های سنتی شهرستان خفر در این جشنواره برگزار می‌شود.

طاهری باب اناری با بیان اینکه این ۲ جشنواره ۴ آبان ماه در پارک شیخ احمدی شهر خاوران برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره بیش از ۳۰ غرفه عرضه صنایع‌دستی، محصولات باغی، انار، خرما و بانوان توانمند شهرستان حضور دارند که فرصت خوبی برای نمایش توانمندی و هنر بانوان خفری است.

او تصریح کرد: این جشنواره بزرگ نمایش ظرفیت‌های ویژه گردشگری شهرستان خفر و رونق این صنعت است و برپایی این جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین مردم و معرفی توانمندی‌های شهرستان، نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار