نشست هم‌‎اندیشی «پیش‌بینی تمهیدات پیشگیرانه در آغاز بارش‌ها و شناسایی مخاطرات با رویکرد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل» برگزار شد.  

غلامرضا رئیسی گفت: به منظور برنامه‌ریزی بازرسی‌های بهداشتی و پایش کیفیت آب آشامیدنی در تأسیسات آبرسانی در فصل سرد سال، نشستی با حضور نمایندگان و مسئولین حراست و امور محرمانه و مراکز پایش اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در دفتر مدیریت مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب برگزار شد. 

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا اهواز ادامه داد: در این نشست، دستورالعمل‌های ابلاغی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درخصوص بازرسی‌های بهداشتی، ایمنی و حفاظت فیزیکی از تأسیسات آبرسانی شامل تصفیه‌خانه‌ها، مخازن، انبارها، سامانه‌های گندزدایی و تانکرهای سیار مورد بازبینی قرار گرفته و با مساعدت، همفکری و انتقال تجارب مدعوین راهکارهای اجرایی برای بهبود و ارتقای سازوکارهای نظارتی تصویب شد.

وی افزود: همچنین مقرر گردید، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی در ادارات تابعه و آموزش کارکنان مرتبط در تأسیسات آبرسانی، منطبق بر رعایت الزامات بهداشت آب آشامیدنی توسط مسئولین مراکز پایش پیگیری و اجرا شود.

برچسب ها: بارندگی ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.