در نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی بر تعامل بیشتر برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری تاکید شد.

محسن روحی در نشست با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان به منظور همکاری بیشتر برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری، اظهار داشت: باهماهنگی و هم افزایی می‌توانیم اقدامات خوبی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین خواستار همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری ویژه پنجمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شد و افزود: امیدواریم با ارتباط بیشتر بتوانیم اقدامات مشترک قابل توجهی در سالگرد شهادت سردار دل‌ها انجام دهیم.

 روحی با اشاره به فضای مناسب کتابخانه تخصصی موزه هنر‌های معاصر تصریح کرد: با اضافه کردن منابع جدید به کتابخانه تخصصی هنر و استفاده مناسب از ظرفیت موزه می‌توانیم آن را به محل و پاتوقی برای رفت و آمد هنرمندان تبدیل کنیم.

وفایی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان نیز در این نشست گفت: مردم از مسابقات کتابخوانی به خوبی استقبال می‌کنند و با انتخاب کتاب‌های مناسب و برگزاری مسابقات در ایام مختلف می‌توان سرانه مطالعه را افزایش داد.

 وی همچنین در خصوص همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری، مسابقات کتابخوانی درپنجمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همکاری با موزه هنر‌های معاصر قول مساعد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار