معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از افزایش ۱۰۰ درصدی سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف رانندگی در این کلان‌شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

هادی شه‌دوست شیرازی در دیدار با رئیس پلیس راهور استان فارس و شهرستان شیراز به افزایش ۱۰۰ درصدی سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: کلان‌شهر شیراز در حوزه فناوری و دوربین‌ها در وضعیت بسیار مطلوب بوده و تا پایان سال به افزایش ۱۰۰ درصدی در سامانه‌های نظارتی و ثبت تخلف فعال خواهیم رسید.

او بیان کرد: مدیریت شهری و استان خصوصا در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک کاری دشوار است و جای سپاسگزاری است که با همراهی و همدلی مجموعه پلیس راهور مسیر عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت شهر محقق شده است.

شه‌دوست شیرازی ضمن گرامیداشت هفته فراجا به نقش مهم پلیس راهور در برقراری آرامش و روان سازی ترافیک به ویژه در مهر ماه سال جاری و آغاز سال تحصیلی اشاره کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۳ برای شهرداری شیراز و پلیس راهور سالی متفاوت و طلایی بود چراکه بیش از ۹۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش سرویس مدارس قرار گرفتند و بالغ بر ۱۰ هزار نفر راننده سرویس را ساماندهی کردیم که نیمی از رانندگان را بانوان به جهت سرویس‌دهی به دانش‌آموزان مدارس دخترانه تشکیل می‌دهند.

او فعالیت‌های شهرداری شیراز و پلیس راهور را همسو و جهت خدمت به مردم دانست و تصریح کرد: تعامل و همکاری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک با پلیس راهور در ایمن‌سازی معابر، ساماندهی سرویس مدارس و حضور مستمر در معابر عمومی رفاه و آسایش شهروندان را در روز‌های آغازین سال تحصیلی به همراه داشت که این را می‌توان نتیجه یک کار جمعی و تلاش دو مجموعه دانست.

معاون شهردار شیراز اظهار کرد: علاوه بر اختصاص وام ۱۵ میلیون تومانی به شهروندان جهت تأمین هزینه سرویس مدارس به دنبال تخصیص وام جهت رانندگان سرویس نیز هستیم که پس از اخذ مصوبات محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار