استاندار آذربایجان شرقی بر توجه ویژه به تولید محتوا در باغ موزه دفاع مقدس تبریز تاکید کرد.

سرمست امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر تکمیل باغ موزه دفاع مقدس تبریز گفت: علاوه بر اقدامات فیزیکی در این مجموعه، نیازمند تولید محتوا هستیم و صرف تشکیلات اداری برای این موضوع کفایت نمی‌کند.

وی افزود: استفاده از شیوه‌های هنری و روش‌های تبلیغی نرم و هنرمندانه می‌تواند تکمیل کننده تمام فعالیت‌های باغ موزه دفاع مقدس باشد.

وی همچنین با اشاره به نقش آذربایجان در انقلاب و دفاع مقدس گفت: سهم خطه آذربایجان در این مرکز فرهنگی باید دیده شود؛ البته گام‌هایی در این زمینه برداشته شده، اما کافی نیست.

سرمست یادآور شد: شهدا، جانبازان و ایثارگران ما در دفاع مقدس حماسه‌هایی آفریدند که نسل‌ها باید برای حفظ و نشر آن بکوشند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم گفت: باغ موزه دفاع مقدس تبریز به دلیل وسعت بالای ۶۲ هکتاری مراحل زیادی هم از بعد ساختمانی و هم محتوایی برای تکمیل نهایی دارد.

امیر سهرابی ماموریت این بنیاد را اجرای جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس و مقاومت برای نسل حاضر عنوان و بر لزوم انتقال افتخارات دفاع مقدس به فرزندان امروز در راستای افزایش احساس قدرت و غرور ملی نسل جدید تاکید کرد.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود باقری نژاد به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی و از خدمات سه ساله امیر دریادار دوم رضا عباسی قدردانی شد.

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار