روایت همسر شهید سعید شاهدی از مخالفت فرمانده‌اش با اعزام او به تفحص +فیلم

به مناسبت سالروز شهادت سعید شاهدی تفحص‌گر شهدای دفاع مقدس، روایتی از همسر این شهید والامقام درباره مخالفت فرمانده‌اش با اعزام او به تفحص را مشاهده می‌کنید.

روایت همسر شهید سعید شاهدی از مخالفت فرمانده‌اش با اعزام او به تفحص+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جستجوگران نور یا همان تفحص‌گران، دنبال کننده راه پر نور و آگاهی شهدا هستند و در راه فداکاری و ایثاری که در پیش می‌گیرند، حتی از تقدیم جان شیرین خود هم دریغ نمی‌کنند.

لذت پیدا کردن نشانه‌ای هر چند کوچک از پیکر شهدای دفاع مقدس و امید بخشیدن به دل پدران و مادران شهدا تنها چیزی است که یاران تفحص را به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌کشاند و گاهی رزق شهادت و گاهی هم زرق جانبازی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

شهید سعید شاهدی از جمله نیرو‌های تفحص است که پا به پای دیگر جستجوگران نور برای پیدا کردن پیکر مطهر شهدا پا به میدان نهاد و در یکی از عملیات‌های تفحص به دوستان شهید خود پیوست.

به گفته خانواده شهید شاهدی، سعید در سال ۱۳۴۸ در خیابان قصرالدشت شهر تهران به دنیا آمده و در اخلاق و ادب و مهربانی زبانزد بود. علاقه وافر سعید به شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس از جمله مواردی است که تا پیش از شهادت وی هر وقت که نام سعید شاهدی به میان می‌آمد، همه می‌گفتند که سعید هم شهید می‌شود.

سعید شاهدی سرانجام در روز دوم دی ماه سال ۱۳۷۴، در ارتفاعات ۱۱۲ فکه بر اثر انفجار مین جام شهادت را نوشید و گرد یتیمی بر چهره تنها فرزندش محمد صادق نشست.

امروز دوم دی ماه سالروز شهادت سعید شاهدی تفحص گر شهدای دفاع مقدس است. در ادامه این خبر روایت همسر شهید سعید شاهدی از مخالفت سردار باقرزاده با اعزام وی به تفحص شهدا را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۸
سلام و رود خداوند به روح همه ی شهدا خوشا به حالشان امیدوارم خداوند شهادت را نصیب ما هم بکند
Iran (Islamic Republic of)
ی صلوات ب ای ظهور اقا بفرست!
۰۰:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
سلام علیکم ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۰۷:۳۴ ۰۳ دی ۱۳۹۷
روحشون شاد.واقعا ما هر چی داریم از خدا و بعدش هم این شهدای گرانقدر هست.کاش قدرشون رو بیشتر بدونیم.
آخرین اخبار