جواد رسولی گفت: در راستای ارسال محصولات راهبردی و حمایت از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات کشاورزی و بومی، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ تن زیتون و فرآوردههای آن توسط پست شهرستان طارم قبول و از طریق شبکه پستی در کشور توزیع شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر کشاورزان، چندین فروشگاه اینترنتی هم مشتری دائمی تجارت الکترونیک پُست در ارسال زیتون و فرآوردههای آن هستند و با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینههای ارسال توسط پست جمهوری اسلامی ایران، شمار این فروشگاهها رو به افزایش است.
رسولی اظهار کرد: شبکه گسترده مویرگی، یکی دیگر از نقاط قوت شرکت ملی پست است که مورد توجه صاحبان کسب و کار و فروشگاههای اینترنتی قرار گرفته است و توانسته آنها را به صورت مستقیم به مشتریان خود در سراسر کشور متصل کند.
وی خاطرنشان کرد: حذف واسطهگری و رشد و توسعه اقتصاد روستا از دیگر پیامدهای مثبت همکاری پست با کشاورزان در ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان است.