مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، از دسترسی روستا‌های شهرسب و کلپه شهرستان ابرکوه به اینترنت پرسرعت ۴Gخبر داد.

اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در زندگی و کسب و کار روستائیان به ویژه برای دریافت خدمات دولت هوشمند گفت: روستا‌های شهرسب و کلپه شهرستان ابرکوه از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره مند شده اند.

وی افزود: برای بهبود کیفیت دسترسی ساکنین این دو روستا با جمعیتی بالغ بر ۷۲۰ نفر (۲۲۰ خانوار) به اینترنت پرسرعت همراه، نیاز به ایجاد سایت تلفن همراه بود، بنابراین سایت تلفن همراه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات برنامه ریزی و اجرا شد تا مردم و مشاغل فعال در این منطقه، به زیرساخت مناسب برای دریافت خدمات فناوری اطلاعات دسترسی داشته باشند.

فداکار از همراهی نماینده مردم شهرستان ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، مساعدت مجری کشوری و تیم توسعه ارتباطات روستایی و همکاری دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر منطقه‌ای و کارشناسان فنی شرکت ایرانسل و همت و تلاش سایر مسئولین استانی و محلی که زمینه بهبود کیفیت سرویس ارائه شده به مردم این روستا‌ها را فراهم کردند تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار